Контакт-центр 032 29-07-104
 
Контакт-центр 032 29-07-104

До уваги клієнтів

13.10.2017 / 15:01

Як отримувати рахунки за газ лише за фактичними показаннями лічильника

Шановні споживачі! Щоб уникнути непорозумінь при нарахуванні за спожитий газ, та аби отримувати рахунки лише за фактичними показаннями лічильника ПАТ «Львівгаз» нагадує:
Як передавати показання лічильника газу Як передавати показання лічильника газу ФОТО: 104.ua

Споживач повинен щомісяця 1го числа зафіксувати показання свого лічильника газу та впродовж наступних 5ти днів передати їх газорозподільному підприємству, тобто ПАТ «Львівгаз». Передати показання лічильника можна будь-яким, із запропонованих, зручним для себе способом:

  1. надіславши СМС-повідомлення на короткий номер 7104 у форматі: ХХХХХХХХХХвідступ11111, де ХХХХХХХХХХ - номер особового рахунку споживача (10 цифр), а 11111 - показання лічильника газу (5 цифр). Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані некоректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу.
  2. внести дані в Особистий кабінет на сайті 104.ua
  3. скориставшись голосовим меню IVR, яке працює за телефонами контакт-центру компанії (032) 29-07-104, (032) 24-23-104, (067) 21-77-104, (067) 33-32-104. Керуючись голосовими підказками автовідповідача потрібно ввести номер особового рахунку та показання лічильника.
  4. зателефонувавши до Контакт-центру за одним із телефонів: (032) 29-07-104, (032) 24-23-104, (067) 21-77-104, (067) 33-32-104. Щодня від 8.00 до 20.00, без обідньої перерви.
  5. надіславши лист на електронну адресу contact@lv.104.ua ;

Увага! Передані показання відобразяться в системі не одразу. В залежності від способу передачі – на це знадобиться від кількох годин (при передачі через Особистий кабінет на сайті 104) до 5 робочих днів (електронною поштою).

У випадку відсутності споживання природного газу, споживач повинен підтвердити це шляхом повідомлення показання лічильника (який не змінився) щомісячно відповідно до вказаних вище процедур.

У разі неотримання показань лічильника від споживача у період від 1 до 5 числа буде застосовано механізм планового нарахування відповідно до чинного законодавства (п.4. Глава 4. Розділ ІХ Кодексу газорозподільних систем).

Задля перевірки правильності подання показів лічильника ПАТ «Львівгаз» має право  щонайменше раз на пів року здійснювати контрольні зняття показів приладу обліку газу споживача. Тож закликаємо споживачів допускати контролерів до перевірки. Водночас перевірка контролером не знімає обов’язок подання показників лічильника газу споживачем.

Джерело: