Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

07.12.2018 / 12:00

Аварійна служба «Львівгазу» від початку року відреагувала на 25 тисяч звернень споживачів

Впродовж 11 місяців бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ «Львівгаз» відпрацювали 24 986 заявок від споживачів Львівської області. Найбільша кількість дзвінків надійшла від мешканців Львова.
Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером «104» Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером «104» ФОТО: Львівгаз

Основна причина звернень - витоки газу на внутрішньобудинкових системах газопостачання. Відтак, від початку року аварійні бригади виявили та ліквідували 34 694 витоків в будинках споживачів Львівської області та 14 208 – у Львові. Зазвичай причиною витоків газу є несправність газового обладнання, а також його самовільне встановлення і ремонт сторонніми особами, котрі не мають права на виконання таких робіт.

«Кількість викликів зростає з першими холодами. На жаль, споживачі порушують правила експлуатації газових приладів та самовільно втручаються у їх роботу і нехтують правилами безпеки», - зазначає Директор технічний ПАТ «Львівгаз» Павло Сербан.

Реагування на аварійні виклики споживачів Львівщини забезпечує 33 бригади ПАТ «Львівгаз», а це загалом 329 кваліфікованих фахівців, котрі працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Всі автомобілі служби "104" укомплектовані радіозв'язком, проблисковими маячками, інструментами та іншими необхідними технічними засобами. Окрім того, усі автомобілі оснащені системою GPS-навігації, а це дає змогу диспетчеру оперативно, в режимі онлайн визначити місцезнаходження автомобіля, направити його на виклик найкоротшим шляхом, або, при необхідності, направити на допомогу додаткову бригаду.

Джерело: