Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

25.04.2018 / 16:06

Інвестиція ПАТ «Львівгаз» в газові мережі області за останні 5 років сягає 144 млн грн

Впродовж 2013-2017рр. ПАТ «Львівгаз» більше ніж вдвічі збільшило інвестиції у модернізацію газових мереж. За 5 років для розвитку системи газопостачання Львівської області товариство направило 143 млн.грн., в той час, коли у 2008-2012рр. фінансування становило лише 61 млн.грн
Газові мережі Газові мережі

За період 2013-2017рр. фахівцями компанії замінено та модернізовано 269 км газопроводів на суму 98 млн грн, 1786 шт. ГРП, ШРП – 31,5 млн грн.,  201 пункт електрохімзахисту газопроводів – 13,5 млн грн.

«Львівгаз» здійснює експлуатацію мереж газопостачання, котрі є найстарішими в Україні – 160 років. На сьогоднішній день в області 775 км замортизованих газопроводів, в той час як замінених лише 269 км. Відтак, мережа газопроводів області старіє швидше, аніж проводиться капітальний ремонт та виділяються кошти. Модернізація мереж дозволяє знижувати експлуатаційні затрати і більш ефективно використовувати тарифні кошти», - зазначає Директор технічний ПАТ «Львівгаз» Павло Сербан.

Спеціалісти «Львівгазу»  використовують у своїй роботі сучасні матеріали та обладнання, новітні методи та технології. Зокрема при проведені капітального ремонту старих зношених сталевих газопроводів у Львові в 2013 році були прокладені методом «протяжки» перші поліетиленові газові труби. На вул.Золотій провели реконструкцію металевого газопроводу середнього тиску методом «протяжки» в нього поліетиленового газопроводу, довжиною 809 м. Застосування поліетиленових газопроводів дозволяє вдвічі збільшити термін експлуатації мереж, виключити витрати на антикорозійний захист та відновлення ізоляційного покриття.

ПАТ «Львівгаз» розробив та подав на затвердження НКРЕКП Плани розвитку ГРМ на 2018-2027 років на загальну суму 1,3 млрд. грн. Перегляд тарифу у бік збільшення та його затвердження держрегулятором, дасть змогу утримувати в належному стані газопроводи та підвищити рівень їх надійності, а також надавати клієнтам якісні послуги і створювати нові сервіси.

Джерело: