Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

16.02.2018 / 10:32

Клієнти «Львівгазу» звернулись до Центрів обслуговування 752 тисячі разів

За весь час існування Центрів обслуговування ПАТ «Львівгаз» споживачі отримали 752 тис. консультацій, а фахівцями по роботі із зверненнями опрацьовано майже 42 тис.письмових звернень. Зараз у Львівській області працює три таких Центри.
Центри нового формату дають можливість обслуговувати до 600 клієнтів на день Центри нового формату дають можливість обслуговувати до 600 клієнтів на день ФОТО: ПАТ "Львівгаз"

Найчастіше фахівці консультували споживачів щодо зміни персоніфікованих даних та щодо приєднання і реконструкції систем газопостачання – 60% від усіх звернень. 20% - роз’яснення по особовому рахунку, 10% - розрахунки по субсидії та інші питання. 

«Центри обслуговування клієнтів потрібні, аби наші клієнти могли оперативно отримати всю потрібну їм інформацію, що стосується газопостачання. Це дуже зручно, адже усі послуги надаються в одному місці. Також сучасні технології обслуговування та доступність ЦОКів дають можливість зекономити час наших клієнтів», - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Львівгаз» Орислава Щурко.

Центри нового формату дають можливість обслуговувати до 600 клієнтів на день та надавати цілий комплекс послуг: укладання договорів на розподіл та постачання газу, договорів приєднання до систем газопостачання, видача довідок і консультацій по особовому рахунку, оформлення технічної документації на підключення до газової мережі, заміна газових приладів, їх ремонт тощо.

Суттєвими перевагами Центрів обслуговування є впровадження автоматизованої електронної черги, що сприяє оптимальному розподіленню клієнтських потоків та зменшує час очікування споживача в  черзі. Окрім того, про наявність і номери вільних менеджерів в операційному залі клієнтів інформують електронні табло та голосові повідомлення.

Відкриття ЦОКів є черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Львівщини. ПАТ "Львівгаз" планує відкрити аналогічні Центри обслуговування у Львівській області і цього року. Перший ЦОК почав роботу у Львові в 2013 році. В 2016 році Центри європейського зразка з’явились ще у Самборі та Червонограді Львівської області.

Джерело: