Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

20.12.2019 / 15:12

Контакт-центр «Львівгазу» опрацював майже 5 млн звернень

Від початку року оператори Контакт-центру «Львівгазу» опрацювали 4,9 млн звернень споживачів газу Львова та області. Найбільше звернень стосується звірки стану особового рахунку та консультації щодо рахунків за спожитий газ.
Від початку року оператори Контакт-центру «Львівгазу» опрацювали 4,9 млн звернень споживачів газу Львова та області. Від початку року оператори Контакт-центру «Львівгазу» опрацювали 4,9 млн звернень споживачів газу Львова та області.

Споживачі Львівщини від початку року найчастіше звертались до контакт-центру щодо звірки особового рахунку – 102,4 тис. та консультації з приводу квитанцій – 37,2 тис. Клієнти можуть отримати відповідь на будь-яке питання зателефонувавши за номером контакт-центру або написавши на електронну пошту. 

Окрім того, в Особистому кабінеті на сайті 104.ua також є можливість отримати відповідь на усі запитання. Впродовж року оператори контакт-центру таким чином надали 33 тис письмових відповідей. Також в Особистому кабінеті є опція замовлення зворотного дзвінка Callback, нею скористались 35,4 тис споживачів газу.

«Ми цінуємо час наших клієнтів, тому працюємо над збільшенням кількості віддалених сервісів. Окрім контакт-центру, Особистого кабінету на сайті 104.ua та мобільного додатку 104Mobile для Android, в цьому році у нас з’явився чат-бот 7104ua у месенджері Viber та мобільний додаток 104 Mobile Light для користувачів iPhone, - розповідає в.о. начальника управління клієнтського сервісу АТ «Львівгаз» Оксана Ростикус. - В чат-боті можна керувати одночасно п’ятьма особовими рахунками, а додаток для iPhone має функцію автоматичного зчитування показань лічильника, за допомогою камери вашого телефону»

Оператори контакт-центру «Львівгазу» працюють від 8:00 до 20:00, без перерви. Отримати консультацію можна за номерами телефонів 032 29 07 104, 032 24 23 104, 067 21 77 104, 067 33 32 104.

Джерело: