Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

02.03.2018 / 09:02

Понад 170 тисяч споживачів газу Львівщини використовують онлайн-сервіс «Особистий кабінет»

На сьогодні більше, ніж 170 тисяч клієнтів ПАТ «Львівгаз» є користувачами «Особистого кабінету». Лише у минулому році особисті кабінети зареєстрували понад 47 тисяч споживачів газу області.
"Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому "Особистий кабінет" - це зручний інструмент Вашої взаємодії з газовим господарством не виходячи з дому ФОТО: 104.ua

Кожне п’яте домогосподарство Львівщини має можливість самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передавати показання лічильника, а також бачити кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.

«За допомогою Особистого кабінету наші клієнти в дистанційному режимі можуть отримати повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним. Окрім того, клієнти «Львівгазу» активно користуються й іншими дистанційними каналами. До прикладу впродовж 2017 року контакт-центр опрацював більше 1,5 млн звернень. Ще майже 500 тис. разів клієнти скористались голосовим меню (IVR)», - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Львівгаз» Орислава Щурко.

Отримати консультацію споживачі Львівщини можуть і за допомогою «Особистого кабінету». У 2017 році, за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано понад 17 тисяч консультацій. Також в особистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою впродовж минулого року скористались майже 5 тис  клієнтів.

Зареєструвати свій «Особистому кабінет» на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.

Джерело: