Контакт-центр (0322) 907-104
 
Контакт-центр (0322) 907-104

Новини

10.05.2018 / 08:52

За опалювальний сезон аварійна служба «Львівгазу» 16 тисяч разів виїжджала на виклики

Впродовж опалювального періоду 2017-2018рр. аварійно-диспетчерська служба ПАТ «Львівгаз» відпрацювала 15,7 тис. заявок від споживачів області. Найбільша кількість дзвінків надійшла від споживачів Львова.
Аварійна газова служба 104 ПАТ "Львівгаз" Аварійна газова служба 104 ПАТ "Львівгаз" ФОТО: Львівгаз

Основними причинами звернень до аварійної служби були витоки газу, що становлять 90% від усіх заявок. Відтак, за 7 місяців опалювального сезону аварійні бригади виявили та ліквідували 25,2 тис. витоків в будинках споживачів Львівської області та 6,1 тис. - у Львові. Найчастіше вони виникали через недотримання споживачами правил використання газу в побуті, зокрема самовільне втручання в газову мережу та встановлення газових приладів.

"Найбільша кількість викликів надходить з настанням холодів, коли споживачі інтенсивніше користуються газовими приладами. До прикладу, обігрівають приміщення газовими плитами, котрі для цього не призначені або ж втручаються в роботу газових приладів. Всіляко ігнорують елементарні правила безпеки, а це призводить до небезпечних ситуацій», - розповідає Директор технічний ПАТ «Львівгаз» Павло Сербан.

Швидкість та якість реагування фахівців аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники "Львівгазу" постійно  удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь у змаганнях газових аварійних служб, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування.

Реагування на аварійні виклики споживачів Львівської області забезпечує 31 бригада ПАТ «Львівгаз», а це загалом 303 кваліфікованих фахівців, котрі працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Якщо ви відчули запах газу у квартирі, потрібно негайно викликати аварійну службу за номером «104», а до прибуття бригади діяти за вказівками диспетчера.  

Джерело: