Контакт-центр 044-36-46-104
 
Контакт-центр 032-2907-104
20.02.2017 / 13:16
Звернення громадян
ПАТ «Львівгаз» - є одним з найстаріших в галузі підприємством , а також одним з найбільших за рівнем газифікації та обсягами реалізації газу. Споживачами компанії є майже 800 тис. домогосподарств Львівщини, що становить орієнтовно 74 % від загальної кількості домогосподарств регіону. Робота Товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Тому для нас важлива кожна Ваша думка щодо діяльності підприємства

Відповідно до українського законодавства, споживачі послуг мають право написати звернення, скаргу чи подати запит для отримання інформації, яка їх цікавить. Форму, порядок та терміни розгляду звернень регулюють Закони України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації" та "Про захист прав споживачів".

Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до Голови Правління ПАТ "Львівгаз" або до профільних директорів.

 

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форма звернень

Терміни розгляду звернень

Графік прийому споживачів керівництвом ПАТ "Львівгаз"

Графік прийому споживачів керівниками відділень

Процедура досудового врегулювання спорів

Джерело: